Merhaba şikayet konusu açıp algı yaratmalık bir durum yok ortada, özelden de yazarak bilgi alabilirdiniz benden.
Kullanıcı adınızı paylaşırsanız inceleyip bilgi verebilirim sizlere.
Şikayet konusu açmadım hocam şikayetim yok çünkü . Sadede merak ettim konu açmamım sebebi ise benim gibi hesabı askıya alınan birileri varmı merak ettiğim için yoksa bana mı özel