++ uygulama olarak soruyorsan iosta da yok. Mobil tarayıcı iş gördüğü için şuan öncelik olarak görülüp yapılmamış. Mobil sürüm çok kullanışlı bence de.
Android cihazınızdaki internet tarayıcısından girebilirsiniz. Forum mobile tamamen uyumlu olduğundan şu anda uygulama konusunda işlem yapmayacaklarını ancak bildirimler ile ilgili çalışma yürüteceklerini söylediklerini hatırlıyorum.
Ben herkesin aksine kesinlikle mobil uygulamasının olmasını isterim. Analiz bölümünün, forumun, blogun harmanlaşmış bir şekilde güzel bir app çıkartılabilir. Zamanla da geliştirilir.