• 24-04-2021, 18:39:58
    #1
    Neden Yok Acaba Bir Sebebi Varmı ?
  • 24-04-2021, 18:41:18
    #2
    Forumca androide karşıyız. Herkes iOS kullanıyor.
  • 24-04-2021, 18:42:19
    #3
    Forumun mobil uyumu gayet iyi. Gerek görülmüyor.
  • 24-04-2021, 18:42:47
    #4
    ++ uygulama olarak soruyorsan iosta da yok. Mobil tarayıcı iş gördüğü için şuan öncelik olarak görülüp yapılmamış. Mobil sürüm çok kullanışlı bence de.
  • 24-04-2021, 18:42:58
    #5
    Android cihazınızdaki internet tarayıcısından girebilirsiniz. Forum mobile tamamen uyumlu olduğundan şu anda uygulama konusunda işlem yapmayacaklarını ancak bildirimler ile ilgili çalışma yürüteceklerini söylediklerini hatırlıyorum.
  • 24-04-2021, 18:44:41
    #6
    ben google chromeden giriyorum ama yavaşlık yaşıyorum . telefonum samsung j7 . siz hangi tarayıcıdan giriyorsunuz?
  • 24-04-2021, 18:50:35
    #7
    Eğer telefonunuz büyük ekranlı ve iyi yazılıma sahip değilse forumu mobil olarak unutabilirsiniz.
  • 24-04-2021, 19:04:32
    #8
    Ben herkesin aksine kesinlikle mobil uygulamasının olmasını isterim. Analiz bölümünün, forumun, blogun harmanlaşmış bir şekilde güzel bir app çıkartılabilir. Zamanla da geliştirilir.