• 24-04-2021, 12:47:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dostlar askerlik yerim Edirne 4.mekanize piyade tugayı haziranda gidiyorum inşallah aranızda daha önce acemiliği burada yapan var mı yada haziranda gidecek olan?
  • 24-04-2021, 12:48:53
    #2
    devrem bende haziran grubunda gideceğim ankara etimesgut cıktı banada hayırlı teskereler olsun
  • 24-04-2021, 13:01:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devrem bende haziran grubunda gideceğim ankara etimesgut cıktı banada hayırlı teskereler olsun
    Ankara güzel yer sanada hayırlı teskereler olsun devrem
  • 24-04-2021, 13:17:36
    #4
    edipyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara güzel yer sanada hayırlı teskereler olsun devrem
    Güzel fakat zorluk açısından herkes kolay gelsin diyo
  • 24-04-2021, 13:27:28
    #5
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel fakat zorluk açısından herkes kolay gelsin diyo
    Etimesgut zirlhli birlikler bildigin bir ilçe kadar vardir.Nizamiye ile bolukler arasina otobusle ring seferi vardi o derece
  • 24-04-2021, 14:09:26
    #6
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etimesgut zirlhli birlikler bildigin bir ilçe kadar vardir.Nizamiye ile bolukler arasina otobusle ring seferi vardi o derece
    evet hocam cok büyük diyorlar sizde mi orda yaptınız tuvaletler kantin felan uzakmış hep