• 24-04-2021, 01:38:42
    #10
    Yapılanı veya yapılmayanı eleştirmek ve bahane üretmek çok kolay.. Ülkemizin iç-dış politikası doğru veya yanlış tartışılır ama asıl sormamız gereken soru Kaçımız ülkeye döviz sokan ticaretler yapıyoruz? Önce bunu kendimize sormak lazım.
    Partiler, yöneticiler gelip geçer.. Zihniyetimizi değiştirmediğimiz sürece bundan farklı tablo olmayacaktır.

    Yapmamız gereken,
    Artık yurtiçindeki ticareti ikinci plana atıp, yurtdışında ki pazara odaklanmak. Ha bu kolay mı? Tabii ki de değil..
  • 24-04-2021, 01:39:36
    #11
    01.01.2022 de kimbilir kaç olacak döviz,
  • 24-04-2021, 01:41:01
    #12
    Platin üye
    şaşirma duygusu malesef ülkece kalmadı
  • 24-04-2021, 01:41:26
    #13
    Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski düzene dönülecek hocam, insanlar tekrardan köylere dönecek. Kişiler artık evlendiklerinde kızı aile evinin içerisine alacaklar. İnsanlar tarla bahçelerle uğraşacak. Herkes boğazdan ordan burdan kısa kısa evleri küçültecek, bir süre sonra kendi bakımlarını azaltacak. Halk kemeri sıkacakta sıkacak anlayacağın daha düzelmez.
    Hocam bence yanlış düşünüyorsun patates mi ihraç edeceğiz
    Bence en mantıklısı sanayiye ve satışa yönelmek.
  • 24-04-2021, 01:43:13
    #14
    PixelDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence yanlış düşünüyorsun patates mi ihraç edeceğiz
    Bence en mantıklısı sanayiye ve satışa yönelmek.
    Gelişme anlamında söylemedim hocam insanlar yokluktan bulamayacak köylere yönelip yetiştirecekler, kemerleri iyice sıkacaklar demek istedim. Ekip biçip ne topluyolarsa onu yiyecekler demek istedim.

    Gelişme açısından derseniz, evet sanayiye ve satışa yönelmek gerekiyor
  • 24-04-2021, 01:44:00
    #15
    Tüm dünya tek para birimi kullanacak ki anca düzelecek
  • 24-04-2021, 01:45:35
    #16
    Yurtdışına yerleşmek. İktidar değişecek vs. hepsi boş yönetim değişse bile insanların düşünceleri değişmez gelişmez bu ülkede, bugün ulan aslında o kadar kötü değil hala umut var diyorsunuz yarın bir olay çıkıyor gerçekler şak diye yüzünüze vuruyor.
  • 24-04-2021, 03:13:57
    #17
    Dünya bir doğum sancısı geçiriyor diyorlar ama düpedüz ishal bu
  • 24-04-2021, 03:37:08
    #18
    Neden böyle oluyor acaba