Resimdeki gibi nasıl tablo yapabilirim ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Resimdeki gibi nasıl tablo yapabilirim ?
12
●
158
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Resimdeki gibi nasıl tablo yapabilirim ?
1
2
23-04-2021, 19:25:02
#10
fingerprint
Powerpointtede yapabilirsiniz
23-04-2021, 19:25:34
#11
bluecrown
Excelde ( 2013 ve üzeri ) Dosya > Yeni dediğinizde bu tarz hazır şablonlar çıkıyor. Düzenleme yapabilirsiniz.
23-04-2021, 19:43:01
#12
sawacrow
Excel'de Tablo olarak biçimlendir > orada seçebilirsin.
Excel'den de word'a kopyalarsın.
23-04-2021, 20:21:41
#13
Misafir
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim. Word aracılığı ile oluşturdum bir adet.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler