• 23-04-2021, 13:30:58
    #1
    Merhabalar, Bayramda Tam Kapanma Olur mu Sizce?
  • 23-04-2021, 13:31:20
    #2
    fâni editör.
    Bence olur
  • 23-04-2021, 13:32:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Olacak gibi duruyor. Ama ondan sonra artık vaka-ölüm ne olursa olsun salacaklar, kaçış yok.
  • 23-04-2021, 13:32:49
    #4
    Elbette olur. Zira yasaklar varken bile misafirliğe giden bir milletiz.
  • 23-04-2021, 13:34:28
    #5
    Platin üye
    7-17 tam kapanma söyllentileri var
  • 23-04-2021, 13:34:35
    #6
    Olmazsa çok çok kötü olur.
  • 23-04-2021, 13:36:47
    #7
    şuan bile sokağa çıkma yasağını takan yok, tam kapanma olmazsa durum daha da beter olacaktır
  • 23-04-2021, 13:56:07
    #8
    Çok büyük olasılıkla bayramda yasaklar gelecek. Bu dönemde çok fazla plan yapmamak gerek.
  • 23-04-2021, 14:21:20
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olmama ihtimali yok malesef