• 20-04-2021, 23:35:15
    #1
    Merhabalar, R10da da bulunan mobil alt sabit menü genel olarak css de, html de veya bootstrap da ne olarak geçiyor ne olarak aratabilirim acaba bilginiz var mıdır hocalarım? Bir çok kriterde aradım ama bulamadım isteidğimi, teşekkürler şimdiden.
  • 20-04-2021, 23:36:58
    #2
    "Bottom navigation" olarak aratabilirsiniz.