• 19-04-2021, 21:12:28
    #1
    Beyler youbeden 1-2 video izledim arkadaşlar hintli olduğu için İngilizcelerinden bi halt anlamadım ipad te whatsapp kullanan var mı? (Qr kod ile girilen değil)
  • 19-04-2021, 21:13:29
    #2
    Normal olarak WhatsApp bulunmaktadır.
  • 19-04-2021, 21:14:05
    #3
    Hocam yok diyebiliyorum, daha geçen tekrar bakmıştım. Ama olduğunu ve ya yapılacağını iddia eden videoyu gönderirseniz, ben hintlilerin ingilizcesini anlıyorum.
  • 19-04-2021, 21:19:33
    #4
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yok diyebiliyorum, daha geçen tekrar bakmıştım. Ama olduğunu ve ya yapılacağını iddia eden videoyu gönderirseniz, ben hintlilerin ingilizcesini anlıyorum.

    https://youtu.be/f56UuSys_U0