• 19-04-2021, 20:39:14
    #1
    Merhabalar, 17/18 Mayıs sevk tarihim. Şu an ki işyerimden kıdem tazminatı alarak ayrılabilir miyim? Yoksa sevk tarihine kadar beklemem mi gerekiyor?
  • 19-04-2021, 20:40:25
    #2
    Emin olmamakla birlikte ayrılabilirsiniz. Kıdem alırsınız ihbarı bilmiyorum.
  • 19-04-2021, 20:41:55
    #3
    Sevk tarihinde çıkışını verirler yol izni filan yani 4-5 gün önceden. Tabii firma yetkilileriyle görüşüp kabul ederlerse şimdiden de alabilirsin.
  • 19-04-2021, 20:43:13
    #4
    matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olmamakla birlikte ayrılabilirsiniz. Kıdem alırsınız ihbarı bilmiyorum.
    Askerlikte ihbar olmaz. Kıdem tazminati olur.
  • 19-04-2021, 20:43:51
    #5
    Bedelli askerlikte kıdem tazminatı var mı?
  • 19-04-2021, 20:44:48
    #6
    sengulfaruk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askerlikte kıdem tazminatı var mı?
    Evet hocam mevcut