• 17-04-2021, 02:56:34
    #1
    Duolingo uygulaması almıştım fakat üstüne ağırlık veremedim, bu uygulama gerçekten bir şeyler öğrenmemize yarıyor mu?
    başarı kazanan arkadaşlar var ise yorumlarını almak isterim.
    hayırlı sahurlar.
  • 17-04-2021, 03:05:56
    #2
    Ben de merak ediyorum fakat, Almanca ve İngilizce alt yapı yapayım diyorum yani dil öğrenmek için maruz kalmak ve konuşmak şart biliyorum ama bu uygulamada ilk bir kaç temel seviyede aslında gerçekten odaklanırsan kelime ve cümle bazında çok şey öğretiyor. Yani ben öğrendim, aksanlar da önemli ve mikrofonla sana cümleler kurduruyor fakat doğruluğunu nasıl teyit edip onaylıyor onu da ayrıca merak ediyorum. Güzel uygulama bence.
  • 17-04-2021, 03:13:22
    #3
    Almanyada eğitim görürken 1 yıl boyunca aralıksız almanca öğrenmek için kullandığım uygulama bir yerden sonra bağımlılık yapmıştı , +360 gün seri yaparak +80.000 puanlardaydı almanca, lig atlamak , ligde bulunan kişilerle yarışa girmek felan gerçekten keyifli bir uygulama, öğretiyormu öğretiyor ama konuşma olmadan öğrendiğinide kaybediyorsun, ingilizce için kesinlikle cambly + duolingo ikilisini öneririm