• 16-04-2021, 20:45:48
    #10
    Benimde Ankara Etimesgut çıktı devrem hayırlı olsun Haziran da gideceğim 3. Grup benim
  • 24-04-2021, 13:22:07
    #11
    Samurays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese Merhaba.
    3üncü or kh des gr kh ve kh bl erzincan merkez
    Askerliğim buraya Çıktı Google Üzerinde Arama yaptıgım'da Fazla Bilgi Bulamadım.
    Daha Önce burada askerlik yapan veya bilen kişiler bilgilendirirse mutlu olurum.
    59m egitim tugayi erzincanda yaptim eger sizin 59. Tugay degilse bu tugayin yaninda ve bedelli ise de sayi çok azdi o tugayda rahat gecer, 59. tugayda rahatti orasi da rahat gecer.