• 16-04-2021, 13:44:52
    #1
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    iki tane dövme yaptırdım çizimleri bana ait ve anlamlı çizim yaptım sizce nasıl olmuşlar?



  • 16-04-2021, 13:46:34
    #2
    çizim güzelmiş hocam, yapan arkadaş da güzel yapmış
  • 16-04-2021, 13:47:05
    #3
    Orumcekli olani cok begendim. Hafif renkli olabilirmis aslinda.
  • 16-04-2021, 13:48:26
    #4
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orumcekli olani cok begendim. Hafif renkli olabilirmis aslinda.
    renk düşündüm ama aklıma renk gelmedi sonradan ekleme yapabilirim teşekkürler yorumun için
  • 16-04-2021, 13:56:51
    #5
    İlki güzel duruyor, ne kadar tuttu ikisi?
  • 16-04-2021, 14:06:49
    #6
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlki güzel duruyor, ne kadar tuttu ikisi?
    400₺ tuttu hocam teşekkürler
  • 16-04-2021, 14:15:27
    #7
    Guzel dovmeler canli gibi