ilk dövmelerim nasıl sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk dövmelerim nasıl sizce?
6
●
178
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ilk dövmelerim nasıl sizce?
16-04-2021, 13:44:52
#1
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
iki tane dövme yaptırdım çizimleri bana ait ve anlamlı çizim yaptım sizce nasıl olmuşlar?
16-04-2021, 13:46:34
#2
Sinnerman
çizim güzelmiş hocam, yapan arkadaş da güzel yapmış
16-04-2021, 13:47:05
#3
range
Orumcekli olani cok begendim. Hafif renkli olabilirmis aslinda.
16-04-2021, 13:48:26
#4
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
range adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orumcekli olani cok begendim. Hafif renkli olabilirmis aslinda.
renk düşündüm ama aklıma renk gelmedi sonradan ekleme yapabilirim teşekkürler yorumun için
16-04-2021, 13:56:51
#5
sosyalteknoloji
İlki güzel duruyor, ne kadar tuttu ikisi?
16-04-2021, 14:06:49
#6
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlki güzel duruyor, ne kadar tuttu ikisi?
400₺ tuttu hocam teşekkürler
16-04-2021, 14:15:27
#7
bilgicinitr
Guzel dovmeler canli gibi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler