• 15-04-2021, 21:46:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Bir otomobil hastası olarak sürekli araç bakmaktayım ancak hiçbirinin bu paraları hak etmediğini düşünüyorum.

    ötv hep böyle devam mı edecek? Eskisi gibi olma ihtimali yok mu sizce? Yorumlarınızı merak ettim.
  • 15-04-2021, 21:46:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tek geliri vergi olan bir ülke için ötv yi indirmek ekonominin batması demek o yüzden mümkün değil.
  • 15-04-2021, 21:47:17
    #3
    Yok hocam böyle olmaz hep. İleride mutlaka artar
  • 15-04-2021, 21:52:33
    #4
    2029 yılının sonuna kadar şimdiki sistem ve yönetim devam edecek ondan sonra ülke de Türk kalır mı bilmiyorum ama işte o yıldan sonra ötv kalmayacak, sekiz yıldan fazla var.
  • 15-04-2021, 21:56:22
    #5
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek geliri vergi olan bir ülke için ötv yi indirmek ekonominin batması demek o yüzden mümkün değil.
    İmza.
  • 15-04-2021, 21:56:50
    #6
    Böyle kalsa iyi
  • 15-04-2021, 22:10:40
    #7
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle kalsa iyi
    Kalmaz hocam daha da yükselir