Merhaba arkadaşlar.
Bir otomobil hastası olarak sürekli araç bakmaktayım ancak hiçbirinin bu paraları hak etmediğini düşünüyorum.
ötv hep böyle devam mı edecek? Eskisi gibi olma ihtimali yok mu sizce? Yorumlarınızı merak ettim.
ötv hep böyle mi olacak?
6
●118