• 15-04-2021, 10:46:18
    #1
    İyzico, İpara ve Param bunlardan teklif aldım.

    3'ünden birini kullanan kullanmış olan var mı?

    iyzico oranı %2.79 +0.25 kuruş komisyon..

    ipara %2.17

    param %1.61- %1.91
  • 15-04-2021, 10:50:42
    #2
    Paytr kullaniyorum memnunum
    Odemeyi 4 gunde gonderiyorlar
  • 15-04-2021, 10:51:29
    #3
    paytr kullanıyorum
    • GizemPAYTR
    GizemPAYTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-04-2021, 10:52:09
    #4
    takipteyim
  • 15-04-2021, 10:56:43
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paytr kullanıyorum
    oran nedir hocam?
  • 15-04-2021, 10:59:20
    #6
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oran nedir hocam?
    Tek çekim 1,95 olarak çalışıyoruz
  • 15-04-2021, 11:00:39
    #7
    Takipteyim
  • 15-04-2021, 11:58:51
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek çekim 1,95 olarak çalışıyoruz
    hocam aylık hacim yüksek mi sizde? telefonda %2.45 demişler.
  • 15-04-2021, 12:50:36
    #9
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aylık hacim yüksek mi sizde? telefonda %2.45 demişler.
    Ciroya göre özel oran belirleniyor evet.