• 15-04-2021, 10:59:57
    #28
    İnsan hayatında iyi giden şeyleri hep kendinden saymaya ve kötü giden şeyleri hep uydurma bahanelere atmaya meyillidir.

    Yolda düşen bir adam bunu nazardan sayabilir. Ama aynı adam bugüne kadar 100 kere düşme tehlikesi geçirip atlatmıştır ama bunu başkalarının yardımına bağlamaz.

    Yani hayatınızdaki kötü şeyler birilerinin kötü enerjisi ile oluyorsa iyi şeylerin de birilerinin iyi enerjisi ile olması lazım.

    Başınıza gelen iyi kötü her şey sizin kontrolünüzdeki tercihleriniz ve sizin kontrolünüzde olmayan rastlantıların kombinasyonu ile oluşur.
  • 15-04-2021, 11:44:29
    #29
    Bilimsel yönüüü yogggg ki nazar noluyaaaa
    Sanki hayatındaki herşeyi bilimsel verilere göre yaşayan insanlar alayı da bu tarz dini ne varsa bilimsel yönü yok. Kendilerine inanmamak için bahane üreten ayrı bir guruh. Nazar efendimize dahi degmistir ayetleri o sebeple inmiştir.
  • 15-04-2021, 11:54:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    masumkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayet olunca inanmamak mumkun degil pek 👍
    NAZAR AYETİ
    Kalem sûresinin 51 ve 52'inci ayetleridir.
    "Şüphesiz inkâr edenler Zikr'i (Kur'an'ı) duydukları zaman neredeyse seni gözleriyle devirecekler. (Senin için,) "Hiç şüphe yok o bir delidir" diyorlar. Hâlbuki o (Kur'an), âlemler için ancak bir öğüttür."

    Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
    ( Nazar haktır.) [ Müslim ]
    (İnsanların yarısı nazardan ölür.) [Taberani]
    (Nazar insanı mezara, deveyi kazana sokar.) [İbni Adiy]
    Buradaki ifade edilmek istenen nazar değil.
  • 15-04-2021, 12:39:03
    #31
    Nihayetinde her şeyin iyi ya da kötü "enerjisi" var ve inanırım evet.
  • 15-04-2021, 15:50:01
    #32
    Nazar dinimizde var fakat nazar boncuğu yok bu eski orta asya geleneğidir
    Nazara inananlar için söylüyorum, çünkü Kuran'ı Kerim de inananlara hitap ederek söylüyor
    Tek çözüm Nazar için olan dualar okumaktır

    Benim Halamın eşi baya varlıklı ama biri bir mal sahibi olsa duyurmadığı kalmaz
    2 kez benim işlerime hayran kalıp beni övmüştü
    İki işimde berbat oldu daha da sırtımı doğrultamadım
  • 16-04-2021, 00:05:43
    #33
    Hayır, enerji olayı belki gerçektir ama.