• 14-04-2021, 14:15:40
    #1
    Yakın zamanda herbalife almayı düşünüyorum daha önce kullanan memnun kalan kalmayan kişiler var ise fikirlerini söylerse sevinirim.



  • 14-04-2021, 14:16:11
    #2
    Takip bende merak ediyorum.
  • 14-04-2021, 14:17:46
    #3
    Boş ürünler uzak durulmasi gerek faiş fiyatlar
  • 14-04-2021, 14:18:35
    #4
    Takip
  • 14-04-2021, 14:18:58
    #5
    Takip
  • 14-04-2021, 14:19:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geçen bir arkadaş ne satabilirim diye konu açmıştı öneri olarak evde bişiler karıştır zayıflama ürünü diye sat şeklinde öneri gelmişti
  • 14-04-2021, 14:21:05
    #7
    boş reklamdan başka birşey değil, pazarlamacıları zengin etmek istiyorsanız bol bol tüketin
  • 14-04-2021, 14:21:12
    #8
    4 gün önce aldım 550 TL para verdim kullanıyorum bakalm gelişme olursa yazarım
  • 14-04-2021, 14:21:34
    #9
    Kesinlikle uzak durulması gereken, Networking mantığıyla para yedirip para kazanamayacağınız sistem. Bir ürün alırsınız 2 ürün sattırmaya çalışırlar size. (Kişisel önerim ve deneyimlerimdir,marka lekeleme amacında değilim)