• 14-04-2021, 14:12:44
    #1
    Arkadaşlar bilgim olmadığı için soruyorum yurtdışından arkadaşım geliyor apple watch 6 istedim getiricek kayıt gerekli mi aceba ?
  • 14-04-2021, 14:14:58
    #2
    hayır gerekmiyor , ne kadar bir ücrete getiriyor
    • Jeux
    Jeux bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-04-2021, 14:16:38
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır gerekmiyor , ne kadar bir ücrete getiriyor
    çok ısrar etti elim boş gelmek istemiyorum diye , bende bunu rica ettim. İnanin bilgim yok.
  • 14-04-2021, 14:19:59
    #4
    Ne kaydı hocam telefon değil bir şey değil olmaması gerekiyor kutuyu açsın kolunda getirsin gümrükte sıkıntı çıkaramaz.
  • 14-04-2021, 14:25:50
    #5
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kaydı hocam telefon değil bir şey değil
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaması gerekiyor kutuyu açsın kolunda getirsin gümrükte sıkıntı çıkaramaz.
    Bende öyle tahmin ediyordum google a yazınca okuduklarım pek öyle olmayınca burdan bilgi almak istedim.
  • 14-04-2021, 14:27:14
    #6
    Fiyati bende merak ediyorum valla
  • 14-04-2021, 14:27:52
    #7
    Görüştüğümde sorarım hocam