• 13-04-2021, 10:30:43
    #1
    Bu ne Binance de mi çöktü .D Giriş yapamıyorum
  • 13-04-2021, 10:45:04
    #2
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne Binance de mi çöktü .D Giriş yapamıyorum
    bende aynı hatayı alıyordum az önce giriş yapabildim.
  • 13-04-2021, 10:46:43
    #3
    AykutSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aynı hatayı alıyordum az önce giriş yapabildim.
    BTC ATH da ya ondan galiba
  • 13-04-2021, 11:22:53
    #4
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne Binance de mi çöktü .D Giriş yapamıyorum
    Binance.com pismanliktir sorununuz oldugu gun anlarsiniz hicbir kisi ilgilenmiyor 300 euro parami caldilar hakkimi helal etmiyorum ve bu reziliklerini herkese duyuruyorum.
  • 13-04-2021, 11:33:39
    #5
    Birkaç saat önce CZ twitterdan ilgilendiklerini söyledi, bende bir sorun yok
  • 13-04-2021, 11:37:43
    #6
    bende de sorun yok. bu sektörde en iyi yine binance. global için konuşuyorum