Merhaba arkadaşlar ;

Bir kaç marka başvurusunda bulunmuştum, ha bugün ha yarın evrak vs. gelir diye bekliyordum. Daha önce bu konulara bulaşmamıştım. Sanırım evrak takibini online olarak yapmak gerekiyormuş. Yaklaşık 15 gün önce marka başvuru ücreti ödemesinin süresi dolmuş. Ben bunun farkında olmadan ödeme gerçekleştirdim. Bugün can sıkıntısından panelden bakarken "Zamanında ödeme yapılmadığı için reddedildi" yazmakta.

Süresi geçen bir işlem için neden ödeme kabul ediyorlar, hadi ettiler bunun bir iadesi olacak mı? Diğer bir sorum ise buna yani ödeme gecikmesi ile ilgili bir itiraz hakkımız bulunmuyor mu ?

Teşekkür ederim.