Hocam ben hayatımda hiç askı yemedim ki,
Mesajın için teşekkür ederim.
O konuda bir şey diyemem. Amerika daki gibi mahkemeye juri olarak çağırılsaydım bu verilere dayanarak sizin aleyhinize oy kullanırdım. Ben yüzeysel bakıyorum olaya. Eyvallah ben teşekkür ederim.