• 11-04-2021, 21:07:04
    #10
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    bulutonyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yardımcı olabilirim. Adına faturalı 2 yıl garantili adrese teslim instagram adresimizden bize ulaşabilirsin
    15 gün içinde iade garantimiz devam ediyor
    instagram: ozelpc
    Teşekkür ederim.
  • 11-04-2021, 21:07:15
    #11
    RX570-RX580 ekran kartlı 2.el sistem almanı öneririm hocam.
    Ayrıca monitör için şu an Dragos 165HZ kullanıyorum 1.300TL gibi bir ücrete aldım yaklaşık 2 ay oldu görüntü kalitesinden performansından vs memnunum öneririm.
    4.500TL ye RX570 li bir kasa bulabilirsiniz sanırım 1.300TL'de bahsettiğim monitörü alırsınız.
  • 11-04-2021, 21:24:44
    #12
    RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Bugun laptobumu 4.500'Tlye sattım üzerine biraz para koyup masaüstü almak istiyorum fakat piyasa pert durumda gta5,csgo gibi oyunları sorunsuz oynatacak kasma vb. yaşanmayacak bilgisayar arıyorum pişman olmak adına size danışmak istedim yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden
    KASA: (SSD DÜŞÜK KALIYOR ONU SATIP BAŞKA MODEL ALABİLİRSİN
    https://www.gaming.gen.tr/urun/42555...ng-bilgisayar/
    MONİTÖR:
    https://www.hepsiburada.com/asus-tuf...n%20Bilgisayar
  • 11-04-2021, 21:56:46
    #13
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KASA: (SSD DÜŞÜK KALIYOR ONU SATIP BAŞKA MODEL ALABİLİRSİN
    https://www.gaming.gen.tr/urun/42555...ng-bilgisayar/
    MONİTÖR:
    https://www.hepsiburada.com/asus-tuf...n%20Bilgisayar
    daha önce minumum ryzen 5 2600 kullandım reis i3 hiç kullanmadım sence sorun yaşar mıyım çok eski bir işlemci değil mi?
  • 11-04-2021, 21:58:19
    #14
    RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce minumum ryzen 5 2600 kullandım reis i3 hiç kullanmadım sence sorun yaşar mıyım çok eski bir işlemci değil mi?
    Hocam i3 10100F eski bir işlemci değil adı üstünde 10.nesil bu bu sene en çok satılan F/P ürünü, 2600 ile fark yok 2600ün sadece çekirdekleri fazla ama oyun konusunda i3 daha iyi ve kendimde kullanıyorum hiçbir oyunda sıkıntı yaşamıyorum.
  • 11-04-2021, 22:00:50
    #15
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam i3 10100F eski bir işlemci değil adı üstünde 10.nesil bu bu sene en çok satılan F/P ürünü, 2600 ile fark yok 2600ün sadece çekirdekleri fazla ama oyun konusunda i3 daha iyi ve kendimde kullanıyorum hiçbir oyunda sıkıntı yaşamıyorum.
    Peki hocam size güvenerek alıcam ürünü fakat bu site güvenilir mi?
  • 11-04-2021, 22:09:51
    #16
    RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam size güvenerek alıcam ürünü fakat bu site güvenilir mi?
    Rammus53'ün sponsoruydu hocam çok müşterisi var güvenilir,internettende araştırabilirsin.