• 09-04-2021, 19:39:50
    #1
    İzmir karabağlar da bir mağazadan koltuk aldım ayın 5 i dediler o gün gelmedi aradım cuma dediler bugün aradım akşam dediler şimdi de telefona çıkmıyorlar ne yapayım sizce
  • 09-04-2021, 19:42:56
    #2
    Ödeme yaptınız mı
  • 09-04-2021, 19:43:47
    #3
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yaptınız mı
    3000 kapora aldılar 3000 eve gelince d*landırıcı olduklarını düşünmüyorum bayağı büyük mağazaydı
  • 09-04-2021, 19:45:41
    #4
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 kapora aldılar 3000 eve gelince d*landırıcı olduklarını düşünmüyorum bayağı büyük mağazaydı
    ************** için değil de genelde önden ödeme aldıkları müşteriyi böyle bekletiyorlar. Ben son aldığım koltuk takımında biraz sert konuşarak hallettim işlerimi. Tavsiye ederim
  • 09-04-2021, 19:53:18
    #5
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ************** için değil de genelde önden ödeme aldıkları müşteriyi böyle bekletiyorlar. Ben son aldığım koltuk takımında biraz sert konuşarak hallettim işlerimi. Tavsiye ederim
    Şimdi de pazartesi getireceğiz bacakları yetişmemiş dedi, bende sert çıktım dediğiniz gibi pazartesi gelmezse çarşamba günü kamyonla geliyorum sizin ticaret ahlakınız bu mu vs dedim. Pzt kesin yolluyoruz dedi bakalım bunlar yüzünden yevmiyemiz kesiliyor izin alıyoruz
  • 09-04-2021, 19:56:52
    #6
    Karabağlar çukuruna düşmüşsünüz geçmiş olsun hocam. Sert yapmanız gerekir yoksa getirmezler hatta gelin kendiniz alın diyebilirler herşey olabilir
  • 09-04-2021, 20:00:50
    #7
    Psikoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karabağlar çukuruna düşmüşsünüz geçmiş olsun hocam. Sert yapmanız gerekir yoksa getirmezler hatta gelin kendiniz alın diyebilirler herşey olabilir
    Pzt getireceğiz dediler getirmezlerse ben gidicem zaten nakliyeci tutup. Ama gidişim hayır olur mu bilemem şuan bile çok sinirliyim