Mobilya Aldım Erteleyip Duruyorlar
6
●66
- 09-04-2021, 19:39:50İzmir karabağlar da bir mağazadan koltuk aldım ayın 5 i dediler o gün gelmedi aradım cuma dediler bugün aradım akşam dediler şimdi de telefona çıkmıyorlar ne yapayım sizce
- 09-04-2021, 19:43:473000 kapora aldılar 3000 eve gelince d*landırıcı olduklarını düşünmüyorum bayağı büyük mağazaydıSagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2021, 19:45:41************** için değil de genelde önden ödeme aldıkları müşteriyi böyle bekletiyorlar. Ben son aldığım koltuk takımında biraz sert konuşarak hallettim işlerimi. Tavsiye ederimISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2021, 19:53:18Şimdi de pazartesi getireceğiz bacakları yetişmemiş dedi, bende sert çıktım dediğiniz gibi pazartesi gelmezse çarşamba günü kamyonla geliyorum sizin ticaret ahlakınız bu mu vs dedim. Pzt kesin yolluyoruz dedi bakalım bunlar yüzünden yevmiyemiz kesiliyor izin alıyoruzSagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2021, 20:00:50Pzt getireceğiz dediler getirmezlerse ben gidicem zaten nakliyeci tutup. Ama gidişim hayır olur mu bilemem şuan bile çok sinirliyimPsikoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle