Zaten papazız hocam. En üst katta oturuyoruz söylemesi ayıptır. Yukarı çıkarken flaş açıyoruz asansörde yok. 2021 yılında geldiğimiz duruma bak
Hocam sakın! Fenerle devam. Umurunuzda olmasın.
Hayatınız felç olur.. cok tecrubeliyim. Evinizi satın
yine almayın o elektriği üzerinize..SAKIN!
Her ay hepsinin peşinden koşarsın
Ne yaparsan yap 1 2 kisi hariç yarısı ödemez sallar.
Yalan söyler
Unuttum der
Ben bu ay yoktum der
Ben zemindwyim der
Eve geç gelir erken gider
Vs vs 50 tane takla atar..
SAKIN!
Kim ne yaparsa yapsin ama est. Ölseniz almayın!