residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın diyorum almayın bütün komşularla papaz olursunuz küsersiniz...
İskan sonrası saat apartman adına alınır.
Tedaş taki yetkili herseyi anlatır.
Bakın ısrarla söylüyorum .SAKIN!
Zaten papazız hocam. En üst katta oturuyoruz söylemesi ayıptır. Yukarı çıkarken flaş açıyoruz asansörde yok. 2021 yılında geldiğimiz duruma bak