• 05-04-2021, 23:30:10
    #1


    Merhaba,

    Babam apartman elektriğini üstüne alacak ama nasıl yapacağını bilmiyoruz. Bu konu hakkında sadece bilgisi olan kişi varsa bize nasıl yapacağımızı söyleyebilir mi ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhaba Eğer ki apartmanda 8 daire ve üstü daire varsa Yönetici atama zorunluluğu var. BU durumda Site için bir yönetici seçilir. Bunun için duyur yapıp seçime giderek yönetici seçeceksiniz. Aynı zamanda bir tane Karar defteri almalı ve tüm sayfalarını noterden onayladıktan sonra Elektrik aboneliği için karar alacaksınız. Bu karar ile birlikte ilgili tedarikçi firmaya başvuracaksınız. Ayrıca Yöneticinin aboneliği adına almasına gerek yoktur. Daha sonra başına bela olmasın Apartman adına alınabilir.

      yakın zamanda Sitemiz için Abonelik aldık.
  • 05-04-2021, 23:36:56
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba Eğer ki apartmanda 8 daire ve üstü daire varsa Yönetici atama zorunluluğu var. BU durumda Site için bir yönetici seçilir. Bunun için duyur yapıp seçime giderek yönetici seçeceksiniz. Aynı zamanda bir tane Karar defteri almalı ve tüm sayfalarını noterden onayladıktan sonra Elektrik aboneliği için karar alacaksınız. Bu karar ile birlikte ilgili tedarikçi firmaya başvuracaksınız. Ayrıca Yöneticinin aboneliği adına almasına gerek yoktur. Daha sonra başına bela olmasın Apartman adına alınabilir.

    yakın zamanda Sitemiz için Abonelik aldık.
  • 05-04-2021, 23:40:27
    #3
    apartman sahibi olmak da zor iş
    Kolay gelsin
  • 05-04-2021, 23:42:27
    #4
    Sakın diyorum almayın bütün komşularla papaz olursunuz küsersiniz...
    İskan sonrası saat apartman adına alınır.
    Tedaş taki yetkili herseyi anlatır.
    Bakın ısrarla söylüyorum .SAKIN!
  • 05-04-2021, 23:47:20
    #5
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apartman sahibi olmak da zor iş
    Kolay gelsin

    apartman sahibi değiliz hocam evimiz var onada kredi ödüyoruz öyle olsa harçlık çıkartacak iş aramazdım herhalde.
  • 05-04-2021, 23:48:46
    #6
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın diyorum almayın bütün komşularla papaz olursunuz küsersiniz...
    İskan sonrası saat apartman adına alınır.
    Tedaş taki yetkili herseyi anlatır.
    Bakın ısrarla söylüyorum .SAKIN!
    Zaten papazız hocam. En üst katta oturuyoruz söylemesi ayıptır. Yukarı çıkarken flaş açıyoruz asansörde yok. 2021 yılında geldiğimiz duruma bak
  • 05-04-2021, 23:49:14
    #7
    Uğraşmayın zannediyorum ki elektriği kesildi apartmanın ve mülk sahiplerinden birinin üzerine alması gerekiyor.

    1-2 ay önce aynı şey bizimde başımıza geldi. Apartman adına bir karar defteri çıkartarak rahatça hallettik. Bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim.
  • 05-04-2021, 23:50:53
    #8
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğraşmayın zannediyorum ki elektriği kesildi apartmanın ve mülk sahiplerinden birinin üzerine alması gerekiyor.

    1-2 ay önce aynı şey bizimde başımıza geldi. Apartman adına bir karar defteri çıkartarak rahatça hallettik. Bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim.

    Yöneticinin üzerineydi apartmandan taşınıyor o yüzden kendi kendine karar vererek kestirmiş merdiven otomatiğini. Bu kadar aptalca bir davranış olamaz. kimse de uğraşmıyor
  • 05-04-2021, 23:53:12
    #9
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten papazız hocam. En üst katta oturuyoruz söylemesi ayıptır. Yukarı çıkarken flaş açıyoruz asansörde yok. 2021 yılında geldiğimiz duruma bak
    Hocam sakın! Fenerle devam. Umurunuzda olmasın.
    Hayatınız felç olur.. cok tecrubeliyim. Evinizi satın
    yine almayın o elektriği üzerinize..SAKIN!

    Her ay hepsinin peşinden koşarsın
    Ne yaparsan yap 1 2 kisi hariç yarısı ödemez sallar.
    Yalan söyler
    Unuttum der
    Ben bu ay yoktum der
    Ben zemindwyim der
    Eve geç gelir erken gider
    Vs vs 50 tane takla atar..

    SAKIN!

    Kim ne yaparsa yapsin ama est. Ölseniz almayın!