• 05-04-2021, 18:02:24
    #1
    Merhaba, arkadaşlar biri bana büyük bir hediye göndereceğini, kargoya verdiğini söyledi. Ben geldiğinde kabul etmediğimi söyleyip almasam, aynı adrese gönderirler mi? Ne yapmam gerek? Teşekkürler.
  • 05-04-2021, 18:04:23
    #2
    Almazsanız geri gider hocam aynen
  • 05-04-2021, 18:05:31
    #3
    - Kargoyu kabul etmeyin iade yaparlar..
    - Paketi açılmayan ürünleri iade edebilirsiniz.
  • 05-04-2021, 18:07:08
    #4
    Kapıya gelen kargoyu almadan geri gönderebilirsiniz. Alırsanız ise yeni kargo çıkışı yapmanız gerekir. Burada önemli olan hiç almamak. Karşı ödemeli kargo şeklinde göndermişse göndericiye geri gittiği zaman ücreti o karşılar kargoyu alabilmek için.
  • 05-04-2021, 22:59:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hiç alınmadan iade olursa ilk faturanın yarısı fatura edilir göndericiye. Alınıp da iade edilmişse, aynı faturayı 1.5 yön olarak sipariş veren de ödeyebilir.