Merhabalar, ben bir konu açmıştım ve başına Kanva ikonu koymuştum fakat şuan konuya farklı şeyler de eklediğim için sadece kanva değil ve bu ikonu silmek istiyorum, Nasıl silebilirim? Moderatörlere konu başlığı değiştirmek için report ediyorum fakat o ikonu kaldırmıyorlar benim mi yapabilecegim bir sey acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
İlgili konu:
https://www.r10.net/account-lisans-i...un-fiyata.html
Bu ikonu nasıl kaldırabilirim?
0
●26