• 04-04-2021, 02:12:34
    #1
    Merhabalar telefon wifi 4g calısmıyor mesaj arama girildiginde ekran siyah oluyordu telefon sıfırladım olur diye olmadı wifi bağlanmıyor veri 4g bağlanmıyor ne yapmam gerek
  • 04-04-2021, 02:21:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    iphone wifi ve 3g-4g baglı kart bozulmuş olabilir telefoncuya goturmenizi tavsiye ederim
  • 04-04-2021, 02:24:15
    #3
    Cydia yükledim yüklediğim gibi sildim öyle oldu
  • 04-04-2021, 02:27:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kulandıgın uygulama olmuyo onlar belirli sure arıza vs cıkma olabiliyo benım kuzenım oldu parca degıstıydıler 1 sene once
  • 04-04-2021, 07:00:07
    #5
    [QUOTE=TanerCalikoglu;1079811086]Cydia yükledim yüklediğim gibi sildim öyle oldu[/QUOTEwhatsaptan iletişime geçerseniz yardımcı olmak isterim