Arkadaşlar normal Chrome'dan r10'a giremiyorum. Sürekli ss'teki hatayı veriyor.
Dediği şeyleri yaptım hatadaki ama düzelmedi.
Gizli sekmeden giriş yapabiliyorum ve şuan bu konuyu gizli sekmeden açıyorum. Bunun çözümünü bilen yardımcı olursa mutlu olurum.