Alibaba'dan ürün çekenlere sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alibaba'dan ürün çekenlere sorum var
1
●
49
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Alibaba'dan ürün çekenlere sorum var
02-04-2021, 16:20:43
#1
FeoMartin
Merhaba arkadaşlar çinden ithalat yapacağız, fakat bu ürünlerin maliyetinden çok nakliyesi tutuyor, bunun hakkında bize bilgi verecek arkadaş var ise iletişime geçerse sevinirim.
02-04-2021, 17:06:42
#2
Relante
Bende aynı sıkıntı yaşıyorum çözüm bulabilirseniz bana da bilgi verebilir misiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler