• 02-04-2021, 13:54:16
    #1
    Merhaba,

    Elimde 10binden fazla telefon numarası, 30 binden fazla mail adresi var. Bu telefon numaralarına sms, mail adreslerine mail atıp reklam yapmak suç mudur ?
  • 02-04-2021, 13:56:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sms de iptal linki belirtirseniz bir sorun oluşmaz.
  • 02-04-2021, 13:59:23
    #3
    Suçtur. Şikayet olursa çok ağır para cezası vardır. İptal linki eklemen bir şey ifade etmiyor maalesef. Yeni çıkan yasa çok ağır yaptırımlar getirdi
  • 02-04-2021, 13:59:34
    #4
    Gold üye
    Toplarken izin verdiler ise suç değil. İzinsiz gönderim yapmak suç.
  • 02-04-2021, 14:00:50
    #5
    1) O kişilerin bilgileri size nasıl geldi? Şayet siz topladıysanız, toplarken kişilerden bilgilerinin işleneceği ve tanıtım kampanyalar hakkında bilgilendirmeler yapılabileceğinin onayını almış olmanız gerekiyor. Başka bir yerden aldıysanız o kişilerde "iş ortaklarıyla paylaşılacağının" onayını almış olması gerekiyor.
    2) SMS ve maillerde iptal seçeneğiniz olması lazım.
    3) Bu listeyi İYS'ye 31 Mayıs kadar kaydetmeniz gerekmektedir.
    Detaylı bilgi için KVKK'yı inceleyin.
  • 02-04-2021, 14:02:01
    #6
    E-Ticaret siteleri üzerinde mağazalarımız var. Oradan gelen siparişlerle edindiğim bilgiler bunlar.
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) O kişilerin bilgileri size nasıl geldi? Şayet siz topladıysanız, toplarken kişilerden bilgilerinin işleneceği ve tanıtım kampanyalar hakkında bilgilendirmeler yapılabileceğinin onayını almış olmanız gerekiyor. Başka bir yerden aldıysanız o kişilerde "iş ortaklarıyla paylaşılacağının" onayını almış olması gerekiyor.
    2) SMS ve maillerde iptal seçeneğiniz olması lazım.
    3) Bu listeyi İYS'ye 31 Mayıs kadar kaydetmeniz gerekmektedir.
    Detaylı bilgi için KVKK'yı inceleyin.
  • 02-04-2021, 14:02:35
    #7
    bence hiç bulaşmayın ağrımayan kafanız ağrır
  • 02-04-2021, 14:05:19
    #8
    Kişisel verileri toplama izniniz olmadan elde ettiğiniz numalar ileride başınızı ağrıtır, mesela bana reklam yapılınca her seferinde yasal mercilere bildirip ceza almalarını talep ediyorum, kimi zaman alıyorlar kimi zaman yırtıyorlar.
  • 02-04-2021, 14:07:37
    #9
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel verileri toplama izniniz olmadan elde ettiğiniz numalar ileride başınızı ağrıtır, mesela bana reklam yapılınca her seferinde yasal mercilere bildirip ceza almalarını talep ediyorum, kimi zaman alıyorlar kimi zaman yırtıyorlar.
    Nereye bildiriyorsunuz hocam bende bahis mesajlarıyla uğraşim