Sonrasında Codecanyon dan aldım scripti gittim internet kafeye ,çünkü ailemden gizli yapıyorum,oturdum ve 3-4 gün boyunca günde 1 2 saat uğraşıp scripti kurmaya çalıştım ve sonunda başardım.Paintten muhteşem bir logo yaptım(mor çember içine site ismi) sonra heyecanla piyasadaki bütün reklam veren şirketlere başvurdum.Onay aldıklarımdan reklamları yerleştirdim ve kullanıcı avına çıktım.Fakat bu noktaya geldiğimde cebimde sadece internet kafeye vereceğim para vardı.Neyse, almış olduğum domainin uzantısı da .pw idi.İlk sene 3 liraydı ben her sene 3 lira ödeyeceğimi sanıyodum meğersem sonraki seneler 240 tl imiş
.Onu farkedince ilk şokumu yaşadım,sonrasında reklam şirketlerinin minimum 50 dolar ödeme yaptığını ögrenince de 2.şokumu yaşadım(min ödeme tutarını 10 lira olarak belirlemiştim) ve sonrasında siteyi kapattım
Güzel bir deneyimdi250 tl ve 6 aylık emekten sonra geriye kalan ufak bir hatıra: https://www.facebook.com/urlinpw