• 01-04-2021, 00:25:37
    #1
    Arkadaşlar bilgisayarımı satmak istiyorum da, fiyat biçme konusunda yardımcı olur musunuz?

    Sizce bu bilgisayar bu gün itibari ile ne kadara gider?

    2 tb hdd, 512 gb ssd mevcut.



  • 01-04-2021, 00:27:38
    #2
    5k - 6k
    • Xer
    Xer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2021, 00:31:39
    #3
    Hocam sahibindende bi fiyatlara bakın isterseniz.
  • 01-04-2021, 00:32:58
    #4
    1050 ti eski bir ekran kartı. ryzen 1. nesil işlemcinin de dez avantajları var 1700x çıktığı zaman intel daha kaliteli ürünler çıkarıyordu. tahminimce sadece kasa olarak 4.500 tl ile 5.000 tl arası bir fiyat verirdim. Anakartın chipsetinin kasanın marka modelinin psu watt değerinin vs de çok etkisi var fiyat açısından.
  • 01-04-2021, 00:35:04
    #5
    mk9992 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1050 ti eski bir ekran kartı. ryzen 1. nesil işlemcinin de dez avantajları var 1700x çıktığı zaman intel daha kaliteli ürünler çıkarıyordu. tahminimce sadece kasa olarak 4.500 tl ile 5.000 tl arası bir fiyat verirdim. Anakartın chipsetinin kasanın marka modelinin psu watt değerinin vs de çok etkisi var fiyat açısından.
    Hocam 2 tb hdd 512 gb ssd var özelliklere ek olarak. Bahsettiğin diğer değerleri nasıl görüntüleyebilirim acaba?
  • 01-04-2021, 00:35:34
    #6
    emir147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sahibindende bi fiyatlara bakın isterseniz.
    Hocam baktım da tam net fiyat çıkartamadım birebir özellikler yazmadığı için.
  • 01-04-2021, 00:39:06
    #7
    Xer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam baktım da tam net fiyat çıkartamadım birebir özellikler yazmadığı için.
    Birde tüm parçaların tek tek fiyatına bakıp bir fiyat çıkarın.
  • 01-04-2021, 00:40:23
    #8
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5k - 6k
    5k-6k Edecek bir sistem değil abartmayınız.
  • 01-04-2021, 00:41:26
    #9
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5k-6k Edecek bir sistem değil abartmayınız.
    Hocam 5'ten kapıyı açıp 4500'ten bıraksam sizce mantıklı olur mu?