• 31-03-2021, 22:29:09
    #1
    Merhaba okey plus'ta az önce 37 liralık çip satın aldım fakat kartımdan para çekmedi çip yüklenmiş sorun olurmu sizce nereye bildirmeliyim İnternetim biraz kötüydü ondan olmuş olabilirmi
  • 31-03-2021, 22:30:17
    #2
    kartta provizyona girmiş olabilir. İleriki zamanlarda düşer.
  • 31-03-2021, 22:33:05
    #3
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartta provizyona girmiş olabilir. İleriki zamanlarda düşer.
    Peki hocam bu normalmi sorun olmaz dimi
  • 31-03-2021, 22:34:18
    #4
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam bu normalmi sorun olmaz dimi
    Normal. Sıkıntı etmeyin
  • 31-03-2021, 22:36:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sorun olmaz hocam sorumluluk onlara ait sizlik bşşey yok bu durumda rahat olun
  • 31-03-2021, 22:37:56
    #6
    ios üzerindenmi satın alım yaptınız ?
  • 31-03-2021, 22:38:43
    #7
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ios üzerindenmi satın alım yaptınız ?
    Hayir Samsung
  • 31-03-2021, 22:40:25
    #8
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir Samsung
    İosta genelde 2.alışverişte 2 ödemeyide alıyor samsungdada büyük ihtimal 72 saat içinde çeker ödemeyi
  • 31-03-2021, 22:45:45
    #9
    Tamam çok saolun