• 29-03-2021, 23:46:53
    #10
    Hocam sistemi de bozdun tebrik ederim
  • 29-03-2021, 23:46:58
    #11
    Bende göremiyorum, ekledikten sonra ctrl f5 yap görürsün zaten
  • 29-03-2021, 23:47:10
    #12
    R10u hackledin galiba hocam
  • 29-03-2021, 23:48:05
    #13
    Gözükmüyor.
  • 29-03-2021, 23:48:09
    #14
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sistemde resim yükleyerek açık buldunuz tebrikler
  • 29-03-2021, 23:48:10
    #15
    Kurumsal PLUS
    Bir saattir f5 yapıyorum bende noluyor diye
  • 29-03-2021, 23:48:14
    #16
    nasıl başardın,,başardınsa bu bir sorun aslında
  • 29-03-2021, 23:48:25
    #17


    tebrikler bozdunuz.
  • 29-03-2021, 23:48:44
    #18


    Gözüm bozuldu sandım bu nedir