• 29-03-2021, 21:35:38
    #1
    Growth Manager
    merhabalar..

    tıkla git burdaki mikrofonu kullanan oldu mu arkadaşlar hiç?
  • 29-03-2021, 21:37:54
    #2
    Aldım ama daha kullanmak nasip olmadı kutusunda duruyor
  • 29-03-2021, 21:38:54
    #3
    Growth Manager
    hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım ama daha kullanmak nasip olmadı kutusunda duruyor
    kullanmayacak mısınız? almayı düşünüyorum satacaksanız hocam
  • 29-03-2021, 21:40:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Önermem basit bir mikrofon bence. Aynı fiyata Midex 1010 modelini öneririm çok daha kaliteli.
  • 29-03-2021, 21:40:58
    #5
    Kullanacağım hocam ancak boya m1 veya m2 falan almanızı tavsiye ederim onların daha iyi olduğunu söylüyor herkes.
  • 30-03-2021, 08:46:34
    #6
    Elimde daha iyi bir mikrofon var isterseniz konuşuruz midex cx1 ve ses kartı 2 ay önce alındı kullanmadığımdan satılık
  • 30-03-2021, 09:20:50
    #7
    Growth Manager
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde daha iyi bir mikrofon var isterseniz konuşuruz midex cx1 ve ses kartı 2 ay önce alındı kullanmadığımdan satılık
    ne kadara aldin hocam niye kullaiyosun
  • 30-03-2021, 09:40:45
    #8
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadara aldin hocam niye kullaiyosun
    Midex cx1 + phantom power + stand + filtre şeklinde 900 civarına almıştım 2 ay önce YouTube için almıştım ama kamuda çalışmaya başladım o yüzden vaktim olmuyor satıyorum 750 liraya
  • 30-03-2021, 09:45:27
    #9
    Growth Manager
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midex cx1 + phantom power + stand + filtre şeklinde 900 civarına almıştım 2 ay önce YouTube için almıştım ama kamuda çalışmaya başladım o yüzden vaktim olmuyor satıyorum 750 liraya
    sen pahaliya almissin hocam 585 tl şuan