Yazılım mı Emlak mı?
7
●247
- 28-03-2021, 22:54:46Ofisimiz ve işimiz kuşadasında şuan bulunduğumuz iş bölgesinde turizm firmaları dahil iş merkezlerinde herkes emlak işine dönmüş durumda. Çok yakın bir tanıdık yazılım müdendisi arkadaşım kurumsal bir firmadan ayrılıp emlak danışmanı oldu 8 aydır bu işi yapıyor maşallah arabasını almış evinde 2 araba. Şuan sayabileceğim 5 kişi var aynı durumda. Rehber bir arkadaşım vardı geçen yaz ev kirası ödeyemiyordu şimdi seat leon yeni kasa araç almış ismini vermeyim uluslarası bir emlak şirketinde danışman. Biz senelerdir tasarruflarla sahip olduğumuzu bukadar kısa sürede sahip olmak?. Şuara emlak ofisi açma niyetim oluşmaya başladı. Emlakçı arkadaşlardan tavsiyeler bekliyorum.
- 28-03-2021, 23:02:58Emlakçı olmak zor artik herkesin adami var hocam ben sigortacida esnaf olarak çalıştım her yerde sigortacı vardi is yaptıkları belli kisiler devamli müşterileri Fiyati beğenmiyorlar artik noterler aliyor yerini sektör öldü gibi birsey emlakçılık da öyle eskiden olsa olurdu kendi adima diyorum fikir senin restorant aç keyfine bak yemek sektörü ölmez dünyada küçücük dönercinin bile cirosu aylik kaç para Allah bilir bide bazi yerler ile anlastin mi hep orda gelir yerler yemeği kart ile özel tamam 1 yilda herseyini alirsin
- 28-03-2021, 23:04:35Gözün kesiyorsa hevesin varsa.
Emlak işine gir bilindik firmaların çalışanı olursan tutturabilirsin.
Ama yazılımı bence bırakma ikisi aynı anda yürür gibime geliyor.
Yazılım zaten bildiğin iş onu emlak işine entegre edebilirsin.
Başarılar - 01-11-2021, 15:23:46Yasal rakam %2 alıcından %2 satıcıdan ama özel bir anlaşma var ise bilemem normalde üstünü alamaz.sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle