merhaba işyerinden bi arkadaşın test pozitif çıktı ve temaslı olanlara test yapıldı (bende dahil) benim ve pozitif olan kişinin oğlu ile eşinin testi negatif çıktı i ilk test bunlar.
karantina devam ederken 5 gün sonra oğlu pozitif çıkıyor (teması olmadığı halde) ama eşinin oğlundan kaynaklı yapılan 2.testti negatif çıkıyor sormak istediğim şu karantina dün bitti benim dışarı çıktım kalabalık yerlere gitmedim ama hafif baş ağrısı oluyor ateşim var gibi hissediyorum ölçtük 36.5 idi dün arada bide grip gibi birşey oluştu burunda yanma gözlerde sulanma gibi gribe benzer
Koronavirüse Yakalanmış mıyım?
6
●105
- 28-03-2021, 13:18:47
- 28-03-2021, 13:32:16temaslılar 10 gün karantina süresi de zaten o süreçte sıkıntı yoktu dün başladı gribe benzerwebkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2021, 13:32:59#Evde kalın ALO 184 numaralı Sağlık Bakanlığı iletişim hattını arayın.mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2021, 17:12:25Testler çin testi hocam 4-5 kere yapınca ancak yakalıyor.mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek testin doğruyu gösterme oranı çok düşük.