• 28-03-2021, 13:18:47
    #1
    merhaba işyerinden bi arkadaşın test pozitif çıktı ve temaslı olanlara test yapıldı (bende dahil) benim ve pozitif olan kişinin oğlu ile eşinin testi negatif çıktı i ilk test bunlar.
    karantina devam ederken 5 gün sonra oğlu pozitif çıkıyor (teması olmadığı halde) ama eşinin oğlundan kaynaklı yapılan 2.testti negatif çıkıyor sormak istediğim şu karantina dün bitti benim dışarı çıktım kalabalık yerlere gitmedim ama hafif baş ağrısı oluyor ateşim var gibi hissediyorum ölçtük 36.5 idi dün arada bide grip gibi birşey oluştu burunda yanma gözlerde sulanma gibi gribe benzer
  • 28-03-2021, 13:23:31
    #2
    Growth Manager
    test yaptırsanız iyi olur bugün
  • 28-03-2021, 13:24:44
    #3
    Geçmiş olsun.
  • 28-03-2021, 13:29:42
    #4
    Arayıp sormadılar mı şikayetiniz var mı diye? Test yaptırın ilaç isteyin, daha sonra antikor testide yaptırın.
    ALO 184 numaralı Sağlık Bakanlığı iletişim hattını arayın durumu iletin.
  • 28-03-2021, 13:32:16
    #5
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayıp sormadılar mı şikayetiniz var mı diye? Test yaptırın ilaç isteyin, daha sonra antikor testide yaptırın.
    ALO 184 numaralı Sağlık Bakanlığı iletişim hattını arayın durumu iletin.
    temaslılar 10 gün karantina süresi de zaten o süreçte sıkıntı yoktu dün başladı gribe benzer
  • 28-03-2021, 13:32:59
    #6
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temaslılar 10 gün karantina süresi de zaten o süreçte sıkıntı yoktu dün başladı gribe benzer
    #Evde kalın ALO 184 numaralı Sağlık Bakanlığı iletişim hattını arayın.
  • 28-03-2021, 17:12:25
    #7
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba işyerinden bi arkadaşın test pozitif çıktı ve temaslı olanlara test yapıldı (bende dahil) benim ve pozitif olan kişinin oğlu ile eşinin testi negatif çıktı i ilk test bunlar.
    karantina devam ederken 5 gün sonra oğlu pozitif çıkıyor (teması olmadığı halde) ama eşinin oğlundan kaynaklı yapılan 2.testti negatif çıkıyor sormak istediğim şu karantina dün bitti benim dışarı çıktım kalabalık yerlere gitmedim ama hafif baş ağrısı oluyor ateşim var gibi hissediyorum ölçtük 36.5 idi dün arada bide grip gibi birşey oluştu burunda yanma gözlerde sulanma gibi gribe benzer
    Testler çin testi hocam 4-5 kere yapınca ancak yakalıyor.
    Tek testin doğruyu gösterme oranı çok düşük.