Hatalı basım 10 TL ne kadar eder?
26
●652
- 26-03-2021, 14:10:14Hocam koyun sahibinden ve letgo 'ya, yazın 20.000 TL en az, zaten haberlere çıkarsınız kısa sürede. Haberlerden bir koleksiyoncu gelir verir parayı alır
- 26-03-2021, 14:13:33Hickimse almaz. Hatalı 100 liraya 150 verdi koleksiyoncu.svncweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2021, 14:16:19Merhaba,
Eskiden basım hataları az olduğundan yüksek tutarlara satılabiliyordu. Hatalı basımlar çoğaldığı için düşündüğünüz kadar etmeyebilir. - 26-03-2021, 14:16:44Çil değil bu sebeple değerine en fazla 50 TL olacaktır. Çil olsa en fazla 150 TL olur
- 26-03-2021, 14:23:19Bu arada Emisyon değeri 1-2-3-4 olan grupta böyle hatalı paralar çok değerlidir. 30-40 Bin civari rahatlıkla eder. Fakat 5. Emisyon sonrası ancak değerinden 50-100 TL fazlaya o da alıcı bulursan.