• 26-03-2021, 14:09:42
    #10
    Platin üye
    10 bin yazarım ben kafadan 🙂
  • 26-03-2021, 14:10:14
    #11
    Hocam koyun sahibinden ve letgo 'ya, yazın 20.000 TL en az, zaten haberlere çıkarsınız kısa sürede. Haberlerden bir koleksiyoncu gelir verir parayı alır
  • 26-03-2021, 14:13:33
    #12
    svncweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3k rahat alıcı bulursun hocam. koleksiyoncular direkt alır
    Hickimse almaz. Hatalı 100 liraya 150 verdi koleksiyoncu.
  • 26-03-2021, 14:16:19
    #13
    Merhaba,
    Eskiden basım hataları az olduğundan yüksek tutarlara satılabiliyordu. Hatalı basımlar çoğaldığı için düşündüğünüz kadar etmeyebilir.
  • 26-03-2021, 14:16:44
    #14
    Çil değil bu sebeple değerine en fazla 50 TL olacaktır. Çil olsa en fazla 150 TL olur
  • 26-03-2021, 14:19:42
    #16
    10 TL vereyim hocam
  • 26-03-2021, 14:23:19
    #17
    Bu arada Emisyon değeri 1-2-3-4 olan grupta böyle hatalı paralar çok değerlidir. 30-40 Bin civari rahatlıkla eder. Fakat 5. Emisyon sonrası ancak değerinden 50-100 TL fazlaya o da alıcı bulursan.
  • 26-03-2021, 14:36:07
    #18
    Düzgün 10₺ edebilir