• 25-03-2021, 20:41:12
    #1
    Selamun Aleyküm, poco x3 kullanıyorum. General mobile nin menüsüne benzer menü var var. Bunu kaldıramazmıyız? Xiaomi nin arayüzüne çeviremez miyiz? Tek menü haline getiremez miyiz?

  • 25-03-2021, 21:57:36
    #2
    https://www.youtube.com/watch?v=3BUZBPsIb7o
    Bunu tam tersini yaparsan olacak gibi
  • 25-03-2021, 22:09:20
    #3
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=3BUZBPsIb7o
    Bunu tam tersini yaparsan olacak gibi
    Anlattigi konuyla alakası yok hocam
    Çift uygulamaları bilmeyende xiaomi kullanıyorum demesin bilinmeyen demiş bide
  • 25-03-2021, 22:17:14
    #4
    Merhaba ,görsel olarak ekledim.





  • 25-03-2021, 22:18:58
    #5
    Ya da redmi serisi gibi olsun derseniz alpha launcher yükleyin.