• 25-03-2021, 12:38:44
    #1
    .best ONE 🏆
    Merhaba birkaç ay önce ttnet'in kendi modemi bozulduğu için tp-link aynı özellikte modem aldım ama eski modem diğer odalarda çok iyi çekerken bu modemin wifisi uzakta çekmiyor hatta hızı da yavaşlıyor modemle alakalı mı ve modem önerisi yapabilir misiniz wifi'si iyi çeken ( xiaomi sinyal arttırıcı önermeyin lütfen ping yüksek oluyor)
    aldığım modem:
    https://www.teknosa.com/tplink-tdw89...ps-p-125430382
  • 25-03-2021, 12:42:25
    #2
    Accesspoint öneririm.
    801nd veya 901nd. Asla sorun yaşatmaz.
  • 25-03-2021, 12:43:43
    #3
    5chz destekli access pointler var. modemden kablo ile takın
  • 25-03-2021, 12:47:13
    #4
    Her şeyi tetkik etmekte fayda var hocam. Şunlara göz atar mısınız?

    - Modeminiz yazılımsal bakımdan güncel mi? Güncelleme varsa yükleyin.
    - Wifi kanallarınızı kontrol edin. Sinyalin hangi bantta ve kanalda gittiğini yazarsanız çok sevinirim.
    - dBm değerlerini kontrol edin. dBm düşükse kanalın hızını düşürmelisiniz ki stabil bir hız alabilin.

    -- Bilgisayar üzerindeyseniz başlat, çalıştır -> cmd ekranını açtıktan sonra şunu yazın: netsh wlan show interface

    Çıktıyı burada paylaşın.
  • 25-03-2021, 12:48:34
    #5
    Keenetic öneririm.
  • 25-03-2021, 13:07:43
    #6
    Merhaba. Modem panelinden wifi kanal ayarını otomatikten çıkarıp 1, 6 veya 11. kanala sabitleyin. Modem panelinden 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 dns adreslerini tanımlayın. Bağlı olduğunuz bütün mobil cihazlardan şifreyi unut yapıp yeniden bağlanın. Bilgisayarda da dns ayarını otomatiğe alın. Wifi bağlantınız daha iyi olur.

    Daha hızlı olmasını istiyorsanız ve interneti genellikle modemin bulunduğu odada kullanıyorsanız modem panelinden ve bilgisayardan 40 mhz wifiyi aktif edin. Modemden modeme ayarlar değişiklik gösterebilir. Bilgisayarda ve modemde 40 mhz wifi aktif etme: https://nasilyapsamki.com/40-mhz-wif...l-aktif-edilir

    40 mhz diğer odalarda çok verimli olmayabilir. Sadece modemin bulunduğu odada kullanıyorsanız aktif etmenizi öneririm. Ya da aktif edip test edebilirsiniz, sonra eski haline çevirip tekrar 20 mhz yaparsınız.