• 23-03-2021, 00:24:28
    #1
    Hocalarım Gmail ile ufak bir gelir elde etmeye çalışıyorum mamafih sürekli ban yiyorum telefonum ios mobil veri ile çok açıyorum ama hepsi doğrulamaya düşüyor.
  • 23-03-2021, 00:25:49
    #2
    Yöntemi pahalıya satıyorlar hocam. Pek kolay değil...
  • 23-03-2021, 00:25:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Her bir mail için açtıktan sonra yeni gmail açmadan telefonunu uçak moduna al bir süre yardımcı olabilir😊
  • 23-03-2021, 00:26:53
    #4
    https://hstock.org/category/google

    Bu siteden al sat yapabilirsin. Ben günde 100 tane alıyorum tanesi 49 kuruşa denk geliyor. 1 haftadır alıyorum daha sorun yaşamadım.
  • 23-03-2021, 00:33:57
    #5
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://hstock.org/category/google

    Bu siteden al sat yapabilirsin. Ben günde 100 tane alıyorum tanesi 49 kuruşa denk geliyor. 1 haftadır alıyorum daha sorun yaşamadım.
    keşke bize yarasa çok iyi olcakta tek sms ye 3tl vermek zoruma gidiyor
  • 23-03-2021, 00:52:21
    #6
    Hocam gmailin methodu vardı hala çalışıyor mu bilmiyorum
  • 23-03-2021, 00:59:49
    #7
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://hstock.org/category/google

    Bu siteden al sat yapabilirsin. Ben günde 100 tane alıyorum tanesi 49 kuruşa denk geliyor. 1 haftadır alıyorum daha sorun yaşamadım.
    Hocam detay verir misiniz ? Açılan hesaplar Rus isimleri ile olmaz mı Türkler alır mı ? Bir de kaç gün içinde tarafımıza teslim ediliyor ? Aklımda olan sorular bunlar Hocam saygılar
  • 23-03-2021, 01:08:40
    #8
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam detay verir misiniz ? Açılan hesaplar Rus isimleri ile olmaz mı Türkler alır mı ? Bir de kaç gün içinde tarafımıza teslim ediliyor ? Aklımda olan sorular bunlar Hocam saygılar
    Bilmiyorum Türkler alır mı... Benim hesaplar yabancı sim ara rus değil. Hesaplar hazır anlık teslim.

    Arkadaşlar alt tarafı 5 ruble bir hesap 50 kuruş yani. 20 Lira riske edin deneyin. Site benim değil
  • 23-03-2021, 01:10:33
    #9
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum Türkler alır mı... Benim hesaplar yabancı sim ara rus değil. Hesaplar hazır anlık teslim.

    Arkadaşlar alt tarafı 5 ruble bir hesap 50 kuruş yani. 20 Lira riske edin deneyin. Site benim değil
    Hocam pm bakar mısınız bir şey soracağım bura da fazla kalabalık etmeyeyim