Cpu-z de iki slot da dolu görünüyor mu? Bios dan bakınca da durum aynı mı?
Kontrol sonrası windows kullanıyorsanız: Windows + R tuşlarına basın ve açılan pencereye services.msc yazıp Enter'a basın. Açılan ekranda Windows Search ve Superfetch seçeneklerini bulun ve sağ tıklayıp Devre dışı bırakın ve ardından Durdur tuşuna basın. Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar deneyin.
Cpu-z de iki slot da dolu görünüyor mu? Bios dan bakınca da durum aynı mı?
Kontrol sonrası windows kullanıyorsanız: Windows + R tuşlarına basın ve açılan pencereye services.msc yazıp Enter'a basın. Açılan ekranda Windows Search ve Superfetch seçeneklerini bulun ve sağ tıklayıp Devre dışı bırakın ve ardından Durdur tuşuna basın. Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar deneyin.
Hocam MSİ bios ekranına girip yükseltmeyi denedin mi? Ramlerin hz değerleri çok düşük oluyordu takarken ekrandan yükseltmiştim en yükseğe. Burada da az gb den çalışmasını sağlayabilir. Yok değilse anakartın ram okuyucularında bir sorun vardır. Yoksa ramlerde bir sorun vardır.
https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-c...276740865.html
Aldığınız ürün buysa 2x8 kit olarak satışı yapılıyor gözüküyor. Aldığınız sistem konusunu görmüştüm. Yurt dışında yaşayan bir üyesiniz, link bilgi kontrolü için eklenmiştir.
1.ram ı 1 slota
2.ram ı 3 slota tak dene
Msı ler öyle
Arkadaşa katılıyorum bu şekilde deneyin olmaz ise 2-4.slotata takın mutlaka görecektir , sonrasında bios ekranında ram frekanslarını ayarlamayı unutmayın,