• 22-03-2021, 01:26:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar

    Logitech mause yere düştü düştükten sonra çok yavaşladı hareket etmekte zorlanıyor içini açtım ama anlamadım acaba sorun nedir

    Edit : Sorun çözüldü. Teşekkürler
  • 22-03-2021, 01:27:29
    #2
    dpi düşmüş yükselt hocam
  • 22-03-2021, 01:28:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ynncl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dpi düşmüş yükselt hocam
    nasıl yapıcam hocam
  • 22-03-2021, 01:29:08
    #4
    Mousede tuşlar olması lazım dene dpi ayarı yanlışlıkla değişmiş olabilir
  • 22-03-2021, 01:30:17
    #5
    Kullandığın mouse un fotosunu atarsan daha iyi yardımcı olabiliriz
  • 22-03-2021, 01:32:49
    #6
    Üyeliği durduruldu