merhaba arkadaşlar
Logitech mause yere düştü düştükten sonra çok yavaşladı hareket etmekte zorlanıyor içini açtım ama anlamadım acaba sorun nedir
Edit : Sorun çözüldü. Teşekkürler
Mause yere düştü yavaşladı
5
●61
- 22-03-2021, 01:26:08Üyeliği durduruldu
- 22-03-2021, 01:28:13Üyeliği durduruldunasıl yapıcam hocamynncl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2021, 01:29:08Mousede tuşlar olması lazım dene dpi ayarı yanlışlıkla değişmiş olabilir

