• 19-03-2021, 19:13:25
    #1
    Merhaba üyelik silmek istiyorum tatil modu değil herhangi bir ticaretim veya kimseye yanlışım olmadı hesabımı silmem için beni gerekli kişilere veya bağlantılara yönlendirebilirmisiniz teşekkürer.
    • ss190634
    ss190634 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 19-03-2021, 19:15:37
    #2
    Müşteri hizmetleri değil hocam burası


    @Erhan;
  • 19-03-2021, 19:16:22
    #3
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetleri değil hocam burası


    @Erhan;
    Hadi canım ne komik yahu :d
  • 19-03-2021, 19:17:18
    #4
    Üyelikler silinmiyor ama banlanabilirsiniz isterseniz. Sanırım profilinize kendi isteği ile banlandi yaziyorlar
  • 19-03-2021, 19:17:31
    #5
    Madem ki bir aksi durumunuz yok üyeliğinizi hiç kullanmazsınız olur biter üyelik silme seçeneği olmadığını biliyorum
  • 19-03-2021, 19:18:14
    #6
    Hocam, çok merak ediyorum. Yasal veya başka bir sebepten ötürü mü istiyorsun?

    Bizi neden beÄŸenmedin 🥺
  • 19-03-2021, 19:20:21
    #7
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelikler silinmiyor ama banlanabilirsiniz isterseniz. Sanırım profilinize kendi isteği ile banlandi yaziyorlar
    Silinenler var hocam. @Coşkun Çetin; hocam silmişti 2-3 kişiyi.
  • 19-03-2021, 19:20:32
    #8
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, çok merak ediyorum. Yasal veya başka bir sebepten ötürü mü istiyorsun?

    Bizi neden beÄŸenmedin 🥺
    Eski bir üye olmadığımız için ne ticaret oluyor nede kimse kişiyi takıyor yani yararlı konularda göremedim pek tavsiye üzerine gelmiştim foruma beğenmedim tabi forum bu ne haddimize ama kıl oldum
    • SwarTLine
    • WebToPay
    • medyasosyalcim
    SwarTLine, WebToPay ve medyasosyalcim bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 19-03-2021, 19:22:37
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski bir üye olmadığımız için ne ticaret oluyor nede kimse kişiyi takıyor yani yararlı konularda göremedim pek tavsiye üzerine gelmiştim foruma beğenmedim tabi forum bu ne haddimize ama kıl oldum
    Hocam 10 yıl önce de bende aynı durumdaydım, forumda 1 yılı yeni geçmiş benden fazla ticareti olan arkadaşlar var. İşini döndüren bir şekilde döndürüyor, kendi tecrübesizliğiniz olmuş bence