Eski bir üye olmadığımız için ne ticaret oluyor nede kimse kişiyi takıyor yani yararlı konularda göremedim pek tavsiye üzerine gelmiştim foruma beğenmedim tabi forum bu ne haddimize ama kıl oldum
Hocam 10 yıl önce de bende aynı durumdaydım, forumda 1 yılı yeni geçmiş benden fazla ticareti olan arkadaşlar var. İşini döndüren bir şekilde döndürüyor, kendi tecrübesizliğiniz olmuş bence