• 19-03-2021, 17:57:15
    #1
    Arkadaşlar bu lastikleri değişmeli miyim? Bir de petlas hk görüşleriniz..tşkler


  • 19-03-2021, 17:57:57
    #2
    Diş kalmamış lastikte tabiki değiştirin.
  • 19-03-2021, 17:58:07
    #3
    yanaklarda acılmalar mevcut sanırım lastik üretim yılı 5 yılı geçmiş . Değişmesi gerekir diye düşünüyorum
  • 19-03-2021, 17:58:14
    #4
    değiş değiş hocam yarıklar olmaya başlamış
  • 19-03-2021, 17:58:59
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Çatlamalar başladığına göre hamur özelliğini yitirmiş değiştirilmesi gerekir. Lastikle km yapmasanız bile 5-6 yıl sonra kuruyor ve problem yaratmaya başlıyor. Diş derinliği kadar lastiğin yumuşaklığı da önemli lastik kurumaya başladığında yol tutuşu azalıyor frenlemede kızaklama, kalkışlarda patinaj çekmeye başlıyor araç.

    Petlas önermem falken veya dunlop öneririm.
  • 19-03-2021, 18:01:22
    #6


    Bozuk para

    Bir derinlik ölçer edinmeyi beklerken lastik kanallarınızın tabanına madeni bir para yaslayarak yaklaşık aşınma seviyesini ölçebilirsiniz:
    Yaz lastiği için, 50 kuruş kullanın: Eğer paranın kenarındaki “Türkiye Cumhuriyeti” yazısı görünüyorsa lastiğinizi değiştirmelisiniz.
    Kış lastiği için, 1 lira kullanın: Altın renkli kenar lastik kanalının dışına çıkıyorsa lastik aşınmış demektir.
    Ancak bu yöntem lastik derinlik ölçer kullanılması kadar kesin bir sonuç vermeyecektir.
  • 19-03-2021, 18:04:16
    #7
    Google 1. Sayfa Garantili
    Benim bir tanıdığım bu lastik bir sene daha gider, bir sene daha gider diye diye 3-4 sene idare etmişti Lastik önemli tabi.
  • 19-03-2021, 18:05:09
    #8
    Dişler haricinde o yarılmalar yolda giderken büyük tehlike lastiğin parçalanmasına sebebiyet verebilir. Örneklerini gördüm şirket araclarında.
  • 19-03-2021, 18:06:07
    #9
    kabak olmuş