• 19-03-2021, 17:21:28
    #1
    Eski bir xenforo web sitemin veri tabanını buldum arşivde. o veritabanını şu anki xenforo sitemle nasıl birleştirebilirim?

    Şu anki sitemde veri kaybı olmadan bunu yapmak mümkün müdür?
  • 19-03-2021, 17:30:23
    #2
    Merhabalar,

    Öncelikle mevcut db'nizin yedeğini alın.
    Daha sonra Admin paneli > Araçlar ve bakım > Veri bakımı kısmından İçeri veri aktarımı kısmını kullanarak yapabilirsiniz..

    Saygılarımla.
  • 19-03-2021, 17:44:27
    #3
    Veri tabanı xenforo'nun hangi sürümü ile uyuşmakta..
    xenforo o sürümde kurulmalı daha sonra xenforo güncellenmeli beraberinde veritabanıda güncellenecek.
  • 19-03-2021, 17:46:20
    #4
    insert into ile alanlara ekleme yapman gerek yapı aynı ise