• 18-03-2021, 21:33:24
    #1
    Growth Manager
    Merhabalar, bir youtube kanalım var ve çer çöpe döndü, video çekmeye devam etmek istiyorum kendime özgü bilgisayarda çektiğim bilgisayar sorunlarıyla ilgili videolar var, işe yarar mı forumdan vidiq alsam geliştirsem vs.?
  • 18-03-2021, 21:35:06
    #2
    Merhaba, isterseniz sağlayabiliriz?
  • 18-03-2021, 21:36:07
    #3
    Oldukça işe yarar hocam VidIQ yanında sizinle özel deneyimlerimi de paylaşmak isterim. Hiçbir kanal toparlanamayacak kadar kötü bir halde değildir. Ürettiğiniz içeriğe biraz daha sempati duymanızı tavsiye ederim
  • 18-03-2021, 21:38:17
    #4
    Eger sizin video üretme isteginiz yoksa hic bir işe yaramaz, tecrübeyle sabit.
  • 18-03-2021, 21:41:32
    #5
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger sizin video üretme isteginiz yoksa hic bir işe yaramaz, tecrübeyle sabit.
    Kesinlikle katılıyorum. Bir video küçük resmiyle, başlığıyla, hedef kitlesiyle, açıklamasıyla ve diğer kendine benzeyen zincir videolarında olduğu oynatma listeleriyle şekillenir. Aksini görmek isteyen arkadaşlarımız takipçi, izlenme veya diğer hizmetlerden faydalanabilir.

    Lakin bence vidiq özgün içerik üreticileri için biçilmiş bir kaftan. Cansız bir co-pilot
  • 18-03-2021, 21:45:55
    #6
    eklentilerin bir önemi yok youtube senden istediklerinden bahsetmiş zaten gerekeni yap yeter
  • 18-03-2021, 21:46:07
    #7
    Growth Manager
    video içeriği üretme isteğim var fakat yeterli ilgiyi görmediğini düşünüyorum, bu yüzden vidiq düşünüyorum. işe yarar mı sizce?
  • 18-03-2021, 21:47:46
    #8
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video içeriği üretme isteğim var fakat yeterli ilgiyi görmediğini düşünüyorum, bu yüzden vidiq düşünüyorum. işe yarar mı sizce?
    VidIQ en fazla sizin için doğru hedef kitleyi, kısa bir zamanda bulmanızı sağlar hocam. Deneme yanılma gibi durumlara düşüp moral ve zaman kaybını önler.