Vodafone Çıkan Borç Nereden Geldi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vodafone Çıkan Borç Nereden Geldi?
3
●
80
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Vodafone Çıkan Borç Nereden Geldi?
17-03-2021, 12:04:45
#1
ThecBerg
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar gözüken 37₺ paket tutarım mı yoksa borcum mu ? kontorlu kullanıyorum ve kolay paket 9 kullanıyorum normalde bu çıkan 37₺ nedir ?
17-03-2021, 12:06:53
#2
THK
Paket ve borc 37 gayme
17-03-2021, 12:12:54
#3
ThecBerg
Üyeliği durduruldu
THK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paket ve borc 37 gayme
ben her ay kolay paket 9 alıyorum bu borç neden geldi saçmalık resmen
17-03-2021, 12:17:14
#4
THK
Paket degismistir 10gb bedeli bir sonraki ay tahsili paket değiştir 37tl yansimasin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler