• 17-03-2021, 12:04:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar gözüken 37₺ paket tutarım mı yoksa borcum mu ? kontorlu kullanıyorum ve kolay paket 9 kullanıyorum normalde bu çıkan 37₺ nedir ?
  • 17-03-2021, 12:06:53
    #2
    Paket ve borc 37 gayme
  • 17-03-2021, 12:12:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket ve borc 37 gayme
    ben her ay kolay paket 9 alıyorum bu borç neden geldi saçmalık resmen
  • 17-03-2021, 12:17:14
    #4
    Paket degismistir 10gb bedeli bir sonraki ay tahsili paket değiştir 37tl yansimasin